Korporacyjne fotografie pełne kreatywności

Od dawna szukałam sposobu na to, by przedstawić moją firmę jako bardziej przystępną. Dobrym pomysłem miała być strona poświęcona firmie, jednak nie przemówiła do mnie typowa, marketingowa wizja. Zależało mi na tym, aby przesłanie trafiło do jak najszerszego grona odbiorców- moje przedsiębiorstwo miało zostać ukazane jako instytucja utożsamiająca się z klientem, a jednocześnie zachowująca pełen profesjonalizm.

Dlaczego zdecydowałam się na sesję korporacyjną?

kreatywna fotografia korporacyjnaDopiero zaczynam moją przygodę z biznesem. Wcześniej jedynie pracowałam w korporacji pod czyimś kierownictwem. Stosunkowo niedawno odważyłam się na otwarcie własnej działalności i od kilku miesięcy z powodzeniem prosperuję na rynku. Jednakże wciąż pragnę rozwijać firmę, dotrzeć do kolejnych kręgów odbiorców. Dlatego też zdecydowałam się na założenie strony internetowej promującej mój zakład. Ważnym elementem w tym przypadku jest szata graficzna: powinna być czytelna i interesująca, a zarazem podkreślać kompetencje zespołu firmy. Ważne było dla mnie przedstawienie pracowników w pozytywnym świetle, zachęcającym do współpracy z nimi. Opis to nie wszystko, najlepiej jest „spojrzeć w oczy” potencjalnego przedstawiciela, aby się do niego przekonać. Znajoma poleciła mi zaufać specjaliście. Skontaktowałam się z kilkoma fotografami, jednak tylko jeden zdołał mnie zachęcić. Jego specjalnością była tzw. kreatywna fotografia korporacyjna, która uwydatniała na zdjęciu nie tylko nienaganny strój czy skupioną twarz danej osoby. Poprzez odpowiednio dobrane światło, mimikę oraz postawę, fotografie nabierały życia. Spoglądając na ludzi, których przedstawiają ma się większą ochotę zapoznać z tym, co sobą reprezentują. Skorzystałam z kilku propozycji autora. Na profilu strony zostały zamieszczone nie tylko fotografie biznesowe w wersji portretów pracowników, ale i całej kadry czy też moje ulubione: ujęcia wykonane w trakcie pracy. Zdjęcia te są najbardziej autentyczne ze wszystkich: wspaniale ukazują zaangażowanie, jakie wkładamy w każdy przypadek. Sam fotograf również podszedł do swojej pracy bardzo profesjonalnie. Każdy z pracowników, który miał znaleźć się na zdjęciu poddany był dokładnej ankiecie, mającej na celu określenie jego preferencji oraz tego, co spodziewa się osiągnąć.

W dniu sesji ekipa stawiła się dużo wcześniej, aby odpowiednio rozstawić sprzęt. Cała sesja przebiegła sprawnie i bezproblemowo dzięki fachowej obsłudze. Modelom udzielono rad w kwestii garderoby oraz makijażu. Gotowy produkt otrzymałam w ciągu kilku dni: zdjęcia zostały wyretuszowane, co dodatkowo podniosło ich jakość. Portfolio firmy czekało tylko na umieszczenie na stronie internetowej. Decyzja o sesji korporacyjnej podniosła standard firmy i przyniosła zauważalne zmiany.

Korporacyjne fotografie pełne kreatywności
Przewiń na górę